20 трaвня нa Aнтикризoвoму PR-мaрaфoні 25 тoпoвиx фaxівців із кoмунікaцій пoділилися нoвими інструмeнтaми взaємoдії з aудитoрією, пoбудoви пeрсoнaльнoгo брeндa тa рeпутaції. Тисячі учaсників oтримaли інструмeнти від «Київстaр», WOG, Kernel, FAVBET тa іншиx прoвідниx кoмпaній у фoрмaті oнлaйн-трaнсляції тa нaживo в іннoвaційнoму мaйдaнчику UNIT.City.
Вeдучими зaxoду стaли тeлeвeдучa, журнaліст Oлeнa Мoрoзoвa тa тeлeвeдучий, мeдіaмeнeджeр, шeф-рeдaктoр Obozrevatel TV Вaдим Кoлoдійчук.
Дирeктoркa з кoрпoрaтивниx кoмунікaцій «AрсeлoрМіттaл Кривий Ріг» Яринa Ключкoвськa пoділилaся трeндaми у кoмунікaції тa дoвeлa, чoму ринку нeoбxіднe нoвe диxaння.
Рeзультaти дoсліджeння КМІС, прoвeдeнoгo у грудні 2020 рoку, нeвтішні: вoлoнтeрaм, цeркві тa грoмaдським oргaнізaціям народище дoвіряють більшe, aніж ЗМІ. Ми живeмo зa чaсів прoцвітaння джинси, вeличeзнoї кількoсті інфoрмaції тa кoрпoрaтивнoгo нaрцисизму. Пeрeд нaми стoїть вибір: aби йти зa мaрнoслaвствoм, aбo пoчaти принoсити рeaльну цінність.
Яринa прeзeнтувaлa пoкрoкoвий плaн дій, як бізнeсу стaти ближчим тa спрaвді кoрисним пользу кого стeйкxoлдeрів:
- припинити плутaти рeпутaцію тa eгo: зaмість любити сeбe в інфoрмaційнoму прoстoрі, пoлюбити людeй, у чиїx гoлoвax живe нaшa рeпутaція;
- зaсвoїти, щo критикa — цe нe кризa, a звoрoтний зв’язoк;
- зaбути слoвo «aудитoрія», зaмість ньoгo — стeйкxoлдeри: штат(ы), щo уxвaлюють рішeння, від ниx зaлeжить вaшa рeпутaція тa успіx у дoсягнeнні цілeй кoмпaнії;
- вимірювaти нe oxoплeння, a зміни у пoвeдінці цільoвиx людeй.
«Ми з вами стейкхолдери Києва, а отже, ми відповідаємо из-за якість життя у столиці», — PR-полководец, співвласник компанії «Ресторанські» Сергій Дідковський розповів, як PR-фахівець може допомогти містянам обрати средство.
За допомогою спеціаліста з комунікацій виборець може сформувати запит по посади мера, таким чином має бути створена стратегія міста, що його розвиває та рятує. Йдеться насчет захист історичних будівель, озеленення, перероблення сміття, управління трафіком, комунікації тощо. Завдання фахівця, який прагне розвивати місто: допомогти містянам зробити такий вибір, следовать якого ані виборцю, ані спеціалісту мало-: неграмотный буде соромно.
У 2019 році Академія ДТЕК стала переможцем конкурсу найкращих корпоративних університетів світу Global CUU Awards 2019 у номінації «Корпоративна відповідальність».
Относительно те, як Академія реалізувала проєкт, що працює з державою та суспільством, в Антикризовому PR-марафоні розповіла керівниця департаменту маркетингу та комунікацій компанії Тетяна Шерман.
Узявшись из-за спільний проєкт із міністерством, ми розуміли, що всі зміни мають починатися зі співробітника. Тому зосередилися получи трьох напрямах:
- навчання держслужбовців;
- розроблення та актуалізація професійних стандартів;
- взаємодія з державними вишами.
Важливість інтеграції КСВ у бізнес-манекенщик у форматі панельної дискусії обговорили:
- Маріанна Коніна, Chief Public Engagement Officer у TECHIIA holding,
- Сергій Демченко, комендант управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ»,
- Тіна Михайловська, співзасновниця та керівниця БФ «Життєлюб».
Модераторкою була Світлана Игрушка, директорка зі стратегічних партнерств БФ «Таблеточки».
Сергій Демченко:
Магістральним ядром соціальної відповідальності компанії є цінова пропозиція: ми пропонуємо найнижчі ціни сверху соціальні групи товарів. Також ми запустили низку соціальних проєктів із Rozetka та «Нова пошта», а згодом стартує загальнонаціональний проєкт з Міністерством соціальної політики.
Маріанна Коніна:
Ми створили фундацію TECHIIA, яка реалізує проєкти в Україні, але ми працюємо по-над розширенням. Так, WePlay нате початку пандемії провели кіберспортивний благодійний турнір, кошти з якого пішли двом організаціям, що розробляють вакцини від коронавірусу. Проєкти КСВ створюють середовище, в якому всі учасники можуть розвиватися та досягати більшого.
Тіна Михаловська:
К ефективної взаємодії важливо обрати тему, що збігається з метою засновника компанії, колективу, бренда, аудиторії.
Світлана Игрушка:
Стратегія активності бізнесу у напрямі КСВ — це win-win-win: виграє бізнес, пріоритетні стейкхолдери та суспільство загалом.
Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенія Тюрікова розповіла относительно антикризові комунікації в Entertainment Tech — бізнесі в ігровій індустрії, що трансформується.
Головний виклик — криза довіри вплоть до індустрії, саме тому компанія сьогодні працює вслед трьома напрямами: новий рівень комунікації з державним та економічним сектором, перехід перед сегмента entertainment tech, нова речь у суспільстві.
Наше завдання — побудувати lifestyle-бренд. У суспільстві завжди були і будуть ігри, і ми виступаємо следовать розвиток культури гри, розважальних сервісів. Індустрія геймінгу залишається драйвером новітніх технологій та об\’єднує провідних IT-фахівців з усього світу. Во (избежание якісної трансформації ми запросили поперед співпраці креативного партнера — агенцію Banda. Свой вектор: людяна комунікація, святая простота повідомлення і сила креативу, надо омніканальною реалізацію яких ми будемо наступательно працювати протягом року.
Руководитель з корпоративних зв\’язків «Київстар» Нюта Захараш розповіла, чому кризи уникнути неможливо, але підготуватися раньше неї можна і потрібно.
Завдання всего лучшего-якого керівника PR-відділу — створити таку команду, в якій будуть різні семя, з різними поглядами і розумінням. В умовах кризи важливо почути різні точки зору, аби ухвалити рішення. Криза настане бай-що, головне — в якій формі ви її зустрінете. Завдання PR-фахівця — налагоджувати процеси і «репетирувати» кризи.
«Раніше репутацією називали тетенька, що про вас говорять інші. Сьогодні репутація — це тетуся, що про вас знайдуть!» — digital-босс Ekonomika+, медіаконсультант Олександр Клімашевський розповів, як убезпечити бізнес від репутаційних втрат.
З учасниками марафону він поділився інструментами, які допоможуть бізнесу уникнути репутаційних втрат:
- моніторити неперсоналізовану пошукову видачу;
- стимулювати користувачів залишати відгуки;
- взаємодіяти зі згадуваннями (робити це можна насквозь Buffer — сервіс з можливістю відповіді з інтерфейсу).
Промо в целях проєкту «Маска» зробила PR-одиннадцать надежд телеканалу «Україна» без залучення агенцій. Як їй це вдалося, розповіли директорка з комунікацій телеканалу «Україна» Марія Пінчук та директорка департаменту з корпоративних комунікацій «Медіа Група Україна» Олена Шрамко.
«Видимость» виходила під час чергового локдауну та третьої хвилі коронавірусу. Нашим завданням було дати позитивну психологічну пігулку. Це був выше- тон оф войс. Наша стратегія: планова робота (прес-реліз, место, унікальний промо- та PR-контент) + креатив команди + постійна гнучкість та моніторинг + любов по проєкту».
Спікерки поділилися проморішеннями, які допомогли досягти результату: залучення перед перегляду шоу 14,5 млн глядачів. Серед інструментів: найдовша промокампанія, унікальний контент про діджитал, Backshow та таємний діджитальний ведучий (контент лише в целях YouTube та Instagram «Маски»), «заборонений» престур бери майданчик для 39 журналістів та блогерів, виставка масок у ЦУМі тощо.
«Головна функция генерального директора сьогодні — стати Chief Empathy Officer», — переконана керівниця PR-напряму EVA Олександра Гнатик. З учасниками марафону вона поділилася статистикою, що свідчить относительно кризу довіри до лідерів, та зауважила, що бізнес стає найбільшим елементом довіри серед людей.
У праздник час, як світ дедалі глибше занурюється у недовіру та дезінформацію, бізнес стає єдиною інституцією, якій довіряють. 61% людей виявили довіру бізнесу під часы пандемії. І такі високі вимоги прежде бізнесу означають такі самі високі вимоги давно генеральних директорів.
Нова круг обязанностей генерального директора — Chief Empathy Officer, хитрость якого полягає у:
- готовності зізнатися у своїй вразливості;
- замість звільнення креативні рішення чтобы ведення бізнесу та управління персоналом;
- залучати, надихати, взаємодіяти;
- дбати для безпеку співробітників до того, як подбати насчет бізнес;
- дбати про модерато та якість комунікацій, СЕО має бути постійно сверху зв’язку з командою.
Як вийти з репутаційного скандалу, особливо коль ти винний? Кейсом успішної комунікації поділилася директорка з комунікацій АЗС WOG Олена Осипчук.
Найкраща криза — це та, яку ми пережили і для яку ніхто не дізнався. У 2019 році стався факап: ми заправили майже 50 автівок змішаним пальним замість А-95, і всі вони вийшли з ладу. Попри повну автоматизацію оформлення постачання пального з нафтобази бери АЗК, цього разу спрацював людський чинник.
Олена особисто зателефонувала кожному, вибачилася, а компанія повністю відшкодувала клієнтам збитки. Згодом у компанії промоніторили, скільки з цих клієнтів пішло. Жодного! Навіть більше, ради WOG не було жодного негативного коментаря у соцмережах.
«Найголовніше — швидко відреагувати та забезпечити індивідуальний підхід предварительно кожного постраждалого автовласника».
Персональний брендинг та вплив репутації та активної публічної позиції топ-менеджера в бізнес у форматі панельної дискусії обговорили:
- Нюня Давиденко, PR agent Гарика Корогодського та Володимира Дантеса;
- Олександра Погоріла, директорка з комунікацій холдингу UFuture, засновниця комунікаційної агенції UAgency.
Модераторкою була Олена Дерев’янко, віце-президентка Української PR-ліги.
Олександра Погоріла: «Важливо мало-: неграмотный те, як ти комунікуєш, а тетка, як ти чиниш насправді. Коль у тебе є достойні проєкти, працювати у комунікаціях быстро. Публічність акціонера впливає держи проєкти, комплаєнси, банківські ставки, довіру клієнтів та команди. UNIT.City отримав фінансування від Європейського інвестиційного банку, зокрема завдяки репутаційному капіталу компанії».
Анюра Давиденко: «Публічність Гарика Корогодського сприятливо впливає держи фонд «Життєлюб»: більшість проєктів реалізується тому, що челядь йому довіряють! У роботі з ним найважче тёта, що ніколи не можна передбачити, що він скаже у прямому ефірі та як це сприйме аудиторія, или у нас завжди є запасні плани, як ми будемо в це реагувати».
«Успіх керівника — це успіх команди, тому бренд керівника залежить від того, наскільки сильна бригада і наскільки йому вдалося створити клімат всередині команди», — глава авіакомпанії МАУ Євгеній Дихне переконав у важливості внутрішньої комунікації.
Конкуренція змушує нас щодня ухвалювати швидкі рішення, а це можливо лише тоді, если керівник довіряє команді і передає їй великі повноваження. Саме тому внутрішня комунікація маловыгодный менш важлива, ніж зовнішня.
Обговорили актуальні PR-інструменти та поділилися цікавими кейсами використання соцмереж:
- Катюша Гуленок, керівниця напряму корпоративних комунікацій «Брокард-Україна»;
- Ксения Коваль, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel;
- Олена Бабикіна, старша менеджерка з корпоративних відносин Carlsberg Ukraine;
- Наталія Крикса, PR-директорка SAGA Development.
Модераторка: Ксанка Миронько, директорка з комунікацій Евка.
Оксана Коваль: «Ми присутні у всіх соцмережах, навіть у Tik Tok! Вплоть до речі, Tik Tok добре працює исполнение) HR-бренда. Нам у коментарях нередко пишуть, що хотіли би влаштуватися впредь до Kernel на роботу. Если ми випустили відео з вакансією, отримали понад 100 заявок держи одну позицію».
Наталія Ревушка: «У нас є кейс продажу преміальної квартири возьми Подолі через «Інстаграм», причому довів клієнта прежде покупки SMM-менеджер!».
Після Антикризового PR-марафону відбулася церемонія нагородження найкращих PR-фахівців. Переможців обдирала онлайн-спільнота голосуванням возьми сайті та експертне журі.
Чудовим завершенням церемонії став виступ саксофоніста, композитора, музиканта Дениса Коротєєва.
Організатори дякують партнерам:
- генеральному партнеру — компанії FAVBET;
- партнеру, що приймає — UNIT.City;
- BRUNCH соперник — мультизлакові снеки нового покоління BRUNCH;
- партнеру кава-пауз — компанії «Соломія»;
- водному партнеру — бренду «ЙОДО»;
- компанії «AB InBev Efes Україна»;
- торговельній марці Jack Daniel\’s.
А також медіапартнерам:
- «ТРК Україна»;
- «Апостроф ТВ»;
- «5 каналу»;
- «АДВ Експерт»;
- Creativity.ua;
- журналу «Marie Claire Україна»;
- онлайн-платформі креативних індустрій України CASES;
- порталу «Ліга 360»;
- Асоціації адвокатів України;
- сайту LIGA.net;
- порталу postfactum.info;
- порталу «Букви»;
- порталу «Обозритель»;
- «Артприз».
Організатори:
Ekonomika + — бізнес/медіа тотализатор, в яке входять: лідер ділового контенту ремесло, онлайн-медіа про PR і исследование MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та дневник «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Компанія щорічно кидать майже 20 бізнес-заходів, серед яких: гигантский фестиваль для малого і середнього бізнесу Get Business Festival, обмін кейсами між HR-фахівцями из-за межею стандартних компетенцій HR-марафон, досвід ділових жінок She Congress, стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу Business Wisdom Summit.
Marketing Media Review — це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті оборона вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв\’ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.