«Нoвe життя стaриx рeчeй, aбo мoдний aпсaйклінг з турбoтoю прo сeрeдoвищe» — oсвітня oнлaйн-прoгрaмa з мeтoю пoпуляризaції принципу усвідoмлeнoгo підxoду дo мoди тa відпoвідaльнoгo стaвлeння дo спoживaння прeдмeтів oдягу, взуття, aксeсуaрів. Цe нaзвa сeрії з восьми воркшопів, яка є основою онлайн-проєкту следовать участі фахівців у сфері апсайклінгу.
Проєкт реалізовується после співфінансування Посольства Нідерландів в Україні та ради підтримки Українського культурного фонду. Партнери: Lviv Fashion Week, Zero Waste Lviv.
Серія відеороликів (Вотан з яких виготовлений з використанням технології VR) — це малограмотный лише промоція екожиття та екомотивація, а й набір практичних інструкцій, рекомендацій к застосування на щодень. Це набір звичок і навичок «модного» апсайклінгу, які стануть у пригоді кожному прихильнику принципу відповідального споживання. Відтак, у кожному з 8-ми відеороликів глядач отримає коротку чітку інструкцію і візуалізацію схеми апсайклінгу.
Серед спікерів: Янина Червінська, дизайнерка бренду Yana Chervinska, засновниця платформи стійкої моди Sustainable Fashion Pad, засновниця ГО Беззайве, координаторка Мережі екостанцій України; дизайнерки Ольгуся Стеблак (бренд Olga Steblak) та Леся Марчук (бренд Olesya Marchuk); Ірина Соловій — дизайнерка, авторка бренду екологічного пакування «Згорток»; Ксанка Гураль — дизайнерка бренду Gural jewelry; Іва Репницька та Наталія Капустинська — авторки численних майстер-класів бери тему апсайклінгу; Marta Skinnysticks — авторка бренду художнього розпису одягу Skinnysticks.
Програма получай тему апсайклінгу буде однаково цікавою як чтобы тих, хто активно практикує норма усвідомленого підходу до моди, этак і для тих, хто хоче, але маловыгодный знає, з чого почати та як впровадити у щоденне життя историзм відповідального споживання. Проєкт розрахований нате широку аудиторію людей, які отнюдь не є клієнтами люксових брендів, які можуть малограмотный цікавитися дизайнерським одягом та модою взагалі, а беспритязательно шукають спосіб переробити старі речі/одяг.
Саме тому у програмі використаний DIY-підхід (Do It Yourself, ли ж зроби це сам) — микроформат, коли люди створюють речі своїми руками, який сьогодні став окремим суспільним трендом та популярним явищем масової культури.
Серія відеороликів з’явилася в мережі у жовтні. Всі відеоролики є повністю доступними про перегляду на Facebook-сторінці та Youtube-каналі проєкту.